WYGRAJ

NAWIGACJĘ

SVEAVERKEN!

Z HOMOLOGACJĄ

Odpowiedz na 3 pytania w quizie i napisz,

dlaczego Twoja maszyna zasługuje

na wsparcie nawigacji GPS

BIORĘ UDZIAŁ

Odpowiedz na 3 pytania w quizie

i napisz, dlaczego Twoja maszyna zasługuje na wsparcie nawigacji GPS

Co czeka na zwycięzców?

NAGRODA GŁÓWNA

Nawigacja rolnicza Sveaverken F200 MAX Advanced

Precyzyjne prowadzenie z dokładnością do ±2,5 cm

Duży, czytelny ekran 12,1″ z obsługą ISOBUS

Automatyczne sterowanie sekcjami, zmienne dawkowanie, zapis danych z pola

Nowoczesne funkcje: OBD, Combination Line, Auto Debug

Wygodna obsługa i szybka instalacja – gotowe

do pracy w kilka minut

Kompatybilność z wieloma ciągnikami

i maszynami (ISOBUS, AUX-N)

Oszczędność paliwa, środków i czasu pracy

Możliwość rozbudowy o RTK, GNSS i systemy wspomagania

NAGRODY DODATKOWE

Zestawy gadżetów profi

Wypełnij formularz

i weź udział w konkursie

Bądźmy w kontakcie.

Pozwól nam być z Tobą w kontakcie. Poinformujemy Cię o konkursach, wydarzeniach: seminaria, szkolenia, usługach/produktach oferowanych przez AgroHorti Media i naszych Partnerów.

Mając informacje o twojej działalności przekazane nam teraz i/lub w kolejnych kontaktach możemy dostosować przekaz do Twoich potrzeb. Skontaktujemy się z Tobą, aby poznać opinię o naszych czasopismach, czasem zapytamy też o ocenę naszej oferty i dostarczanych Tobie treści. Zawsze masz prawo do sprzeciwu w tym zakresie. 

* zaznaczenie pola oznacza zgodę na przekaz treści marketingowych i handlowych, zawsze możesz ją cofnąć. 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez AgroHorti Media Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-118) przy ul. Metalowej 5, w celu dostarczania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług AgroHorti Media i jej Partnerów poprzez:


Administratorem Twoich danych osobowych jest AgroHorti MediaSp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu(60-118) przy ul. Metalowej 5;KRS 0001116269;(dalej: AgroHorti Media/AHM/my), Twoje przetwarzamy w następujących celach:realizacja konkursu (zgodnie z Regulaminem), marketingu bezpośredniego (wysyłkapocztowa); dostosowywanie przekazu do Twoich potrzeb w oparciu o informacje natemat Twojej działalności poznania Twojej opinii na temat dostarczanych usług itreści w ramach badania rynku, a także do zabezpieczenia roszczeń. Wymienionecele stanowią nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust.1 lit f RODO). Jeśliwyrazisz zgody marketingowe będziemy mogli realizować przekaz marketingowy ihandlowy wybranymi przez Ciebie kanałami na podane przez Ciebie danekontaktowe(art.6ust.1 lit a RODO).W związku z przetwarzaniem Twoich danychosobowych masz prawo: dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, ograniczeniaprzetwarzania, wyrażenia sprzeciwu, przenoszenia, prawo wycofania w każdymczasie każdej ze zgód bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jejwycofaniem, prawo żądania usunięcia danych. Stwierdzając niezgodne z prawemprzetwarzanie danych możesz złożyć skargę do Prezesa UODO. Zawsze możeszskontaktować się z nami na adres email: [email protected],lub pocztą tradycyjną na adres naszej siedziby. Szczegółowe informacje oprzetwarzaniu Twoich danych dostępne są tutaj: https://agrohorti.pl/rodo/uczestnik-konkursu  

[email protected]

kontakt

https://profitechnika.pl/profi
+48 61 869 06 56

Profi - Profesjonalna Technika Rolnicza

ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań

Co czeka na zwycięzców?

NAGRODA GŁÓWNA

Nawigacje Sveaverken F200 MAX Advanced (wersja rozbudowana) o wartości 39 600.00 zł brutto

NAGRODY DODATKOWE x3

Zestawy gadżetów profi o wartość do 300 zł

(parasol, koszulka, czapeczka, technika żniwna, technika rolnicza, głęboka uprawa)

Encourage customer to complete your CTA

BUY IT NOW!
Click to play video

ADD A DESCRIPTION OF YOUR OFFER

Clear Value for Your Target Customer Clear Value

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

Michael Walker

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

Amanda Baker

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

Maria Rodriguez

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

John Smith

BUY IT NOW!

Encourage customer to complete your CTA

A supporting statement for your value proposition to encourage customers to complete your CTA