WYGRAJ

NAWIGACJĘ

SVEAVERKEN!

Z HOMOLOGACJĄ

Odpowiedz na 3 pytania w quizie i napisz,

dlaczego Twoja maszyna zasługuje

na wsparcie nawigacji GPS

Odpowiedz na 3 pytania w quizie

i napisz, dlaczego Twoja maszyna zasługuje na wsparcie nawigacji GPS

Co czeka na zwycięzców?

NAGRODA GŁÓWNA

Nawigacja rolnicza Sveaverken F200 MAX Advanced

Precyzyjne prowadzenie z dokładnością do ±2,5 cm

Duży, czytelny ekran 12,1″ z obsługą ISOBUS

Automatyczne sterowanie sekcjami, zmienne dawkowanie, zapis danych z pola

Nowoczesne funkcje: OBD, Combination Line, Auto Debug

Wygodna obsługa i szybka instalacja – gotowe

do pracy w kilka minut

Kompatybilność z wieloma ciągnikami

i maszynami (ISOBUS, AUX-N)

Oszczędność paliwa, środków i czasu pracy

Możliwość rozbudowy o RTK, GNSS i systemy wspomagania

NAGRODY DODATKOWE

Zestawy gadżetów profi

Konkurs zakończył się 30.09

Bądźmy w kontakcie.

Pozwól nam być z Tobą w kontakcie. Poinformujemy Cię o konkursach, wydarzeniach: seminaria, szkolenia, usługach/produktach oferowanych przez AgroHorti Media i naszych Partnerów.

Mając informacje o twojej działalności przekazane nam teraz i/lub w kolejnych kontaktach możemy dostosować przekaz do Twoich potrzeb. Skontaktujemy się z Tobą, aby poznać opinię o naszych czasopismach, czasem zapytamy też o ocenę naszej oferty i dostarczanych Tobie treści. Zawsze masz prawo do sprzeciwu w tym zakresie. 

* zaznaczenie pola oznacza zgodę na przekaz treści marketingowych i handlowych, zawsze możesz ją cofnąć. 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez AgroHorti Media Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-118) przy ul. Metalowej 5, w celu dostarczania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług AgroHorti Media i jej Partnerów poprzez:


Administratorem Twoich danych osobowych jest AgroHorti MediaSp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu(60-118) przy ul. Metalowej 5;KRS 0001116269;(dalej: AgroHorti Media/AHM/my), Twoje przetwarzamy w następujących celach:realizacja konkursu (zgodnie z Regulaminem), marketingu bezpośredniego (wysyłkapocztowa); dostosowywanie przekazu do Twoich potrzeb w oparciu o informacje natemat Twojej działalności poznania Twojej opinii na temat dostarczanych usług itreści w ramach badania rynku, a także do zabezpieczenia roszczeń. Wymienionecele stanowią nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust.1 lit f RODO). Jeśliwyrazisz zgody marketingowe będziemy mogli realizować przekaz marketingowy ihandlowy wybranymi przez Ciebie kanałami na podane przez Ciebie danekontaktowe(art.6ust.1 lit a RODO).W związku z przetwarzaniem Twoich danychosobowych masz prawo: dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, ograniczeniaprzetwarzania, wyrażenia sprzeciwu, przenoszenia, prawo wycofania w każdymczasie każdej ze zgód bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jejwycofaniem, prawo żądania usunięcia danych. Stwierdzając niezgodne z prawemprzetwarzanie danych możesz złożyć skargę do Prezesa UODO. Zawsze możeszskontaktować się z nami na adres email: [email protected],lub pocztą tradycyjną na adres naszej siedziby. Szczegółowe informacje oprzetwarzaniu Twoich danych dostępne są tutaj: https://agrohorti.pl/rodo/uczestnik-konkursu  

[email protected]

kontakt

https://profitechnika.pl/profi

Profi - Profesjonalna Technika Rolnicza

ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań

Co czeka na zwycięzców?

NAGRODA GŁÓWNA

Nawigacje Sveaverken F200 MAX Advanced (wersja rozbudowana) o wartości 39 600.00 zł brutto

NAGRODY DODATKOWE x3

Zestawy gadżetów profi o wartość do 300 zł

(parasol, koszulka, czapeczka, technika żniwna, technika rolnicza, głęboka uprawa)

Encourage customer to complete your CTA

Click to play video

ADD A DESCRIPTION OF YOUR OFFER

Clear Value for Your Target Customer Clear Value

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

Michael Walker

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

Amanda Baker

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

Maria Rodriguez

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

John Smith

Encourage customer to complete your CTA

A supporting statement for your value proposition to encourage customers to complete your CTA